A „süti” fájlokban elmentett információkat reklámozás, statisztikakészítés céljára, valamint annak érdekében használjuk fel, hogy a weboldal jobban tudjon alkalmazkodni a felhasználók egyedi igényeihez. A „sütik” beállításait a böngészőjén keresztül vagy a  „Beállítások módosítása” linkre kattintva módosíthatja. Ha a beállításokat nem módosítja, akkor a „sütik” az Ön által használt eszköz memóriájába kerülnek. A „sütik” beállításainak módosítása korlátozhatja a weboldal működését.
Termékek Menü

Kiemelt ajánlatok

Napi akció!

Hírek-Tesztek-Érdekességek

  • A Tracer tényleg nem egy tré szer

    A Tracer tényleg nem egy tré szer

    Ritkán szoktam motorozás közben teljesen megfeledkezni magamról – eleve mindenkit azzal nyugtatok, hogy két keréken azért biztonságos, mert sokkal fókuszáltabban működök rajta, mint egy autó ülésében tespedve, folyamatosan figyelem a veszélyeket, mindig pontosan érzem, mi történik velem, és biztos, hogy véletlenül sem nyomkodom rajta a telefont a piros lámpánál. Ehhez képest a Tracer 9 GT+ úgy megbabonázott, hogy kilométerek elteltével, az autópályán vettem észre magam, hogy közeledek a 130-hoz, és nincs lehajtva a bukóm állrésze, mert annyira nem érzem rajta a sebességet. Szóval ilyen az, amikor tényleg van szélvédelem egy motoron.


    Olvass tovább...

  • Ha menő vagy, limitált BMW-vel jársz, ha még menőbb, akkor pedig teljesen egyedivel

    Ha menő vagy, limitált BMW-vel jársz, ha még menőbb, akkor pedig teljesen egyedivel

    2020 óta létezik, de én csak most találkoztam vele először: a BMW R18-at én nem is motornak, inkább két keréken guruló múzeumnak hívnám. Ha elcsattogott volna mellettem OT-rendszámmal a városban, valószínűleg nem kapom fel a fejem, hogy itt valami trükk van, és élőben is nagyon alaposan kell nézni, hogy feltűnjön a ledet rejtő indexbúra, és az ABS-vezeték a fékcső mellett. De itt bizony minden más ódon: tokától bokáig egy egyenessel meghúzható felső vázcső, gigantikus méretű nyomórudas, légolajos hűtésű boxer, mindenhol króm, és pont ízlésesen régies díszítés mindenhol.


    Olvass tovább...

  •  Na, ehhez kell férfinak lenni! Teszt: Honda Dax 125 – 2023.

    Na, ehhez kell férfinak lenni! Teszt: Honda Dax 125 – 2023.

    Egy hétig a Honda Dax volt a humorszűrőm. Aki egy szánalmas, értelmetlen, de ahhoz képest legalább drága motort lát benne, és egy pillanatra sem érti meg benne a poént, annak meg sem próbáltam elmagyarázni, vigye arrébb a negatív energiáit. Viszont az emberek többségének leesett, sőt, a motorozás iránt kevésbé érdeklődő cimboráim is azonnal megkérdezték, hogy hogy kell ezzel menni, és már rá is akartak pattanni egy körre. Csakhogy ez csapda!


    Olvass tovább...

  • Páros lábbal rúgja be az ajtót az MV Agusta friss tanulmánya

    Páros lábbal rúgja be az ajtót az MV Agusta friss tanulmánya

    Mondhatjuk, hogy az MV Agusta nem spórolta el az idei EICMA-t, az olasz gyártó ugyanis bár nem állít ki, ekkorra időzítette a két Lucky Explorer túraenduró szériaérett változatának bemutatóját, amelyek mellett egy igen kívánatos café racert is odapakoltak. Igaz, a 921 S egyelőre csak tanulmány, de nem voltak restek új vázat és friss blokkot fejleszteni hozzá.


    Olvass tovább...

Kövess minket Instagramon!