A „süti” fájlokban elmentett információkat reklámozás, statisztikakészítés céljára, valamint annak érdekében használjuk fel, hogy a weboldal jobban tudjon alkalmazkodni a felhasználók egyedi igényeihez. A „sütik” beállításait a böngészőjén keresztül vagy a  „Beállítások módosítása” linkre kattintva módosíthatja. Ha a beállításokat nem módosítja, akkor a „sütik” az Ön által használt eszköz memóriájába kerülnek. A „sütik” beállításainak módosítása korlátozhatja a weboldal működését.
Termékek Menü
Ön itt jár: > Kezdőlap >

Hírek

Hírek

2024. 02. 04. 11:27:00
A Tracer tényleg nem egy tré szer

Ritkán szoktam motorozás közben teljesen megfeledkezni magamról – eleve mindenkit azzal nyugtatok, hogy két keréken azért biztonságos, mert sokkal fókuszáltabban működök rajta, mint egy autó ülésében tespedve, folyamatosan figyelem a veszélyeket, mindig pontosan érzem, mi történik velem, és biztos, hogy véletlenül sem nyomkodom rajta a telefont a piros lámpánál. Ehhez képest a Tracer 9 GT+ úgy megbabonázott, hogy kilométerek elteltével, az autópályán vettem észre magam, hogy közeledek a 130-hoz, és nincs lehajtva a bukóm állrésze, mert annyira nem érzem rajta a sebességet. Szóval ilyen az, amikor tényleg van szélvédelem egy motoron.


Olvass tovább...

2023. 11. 03. 10:03:00
 Ez már rendes kisköbcentis sportmotor(nak tűnik) Bemutató: Kawasaki ZX-4RR

Egy árva szót nem beszélek németül, de amikor a svájci újságíró leszállt a ZX-4RR-ről a calafati versenypályán és néhány mondat dojcse spráhe között, mint egy boldog medve, keblére ölelte a németországi Kawasaki marketing igazgatóját, na azt azért azt hiszem, hogy maradéktalanul megértettem.


Olvass tovább...

2023. 08. 21. 09:50:00
Ha menő vagy, limitált BMW-vel jársz, ha még menőbb, akkor pedig teljesen egyedivel

2020 óta létezik, de én csak most találkoztam vele először: a BMW R18-at én nem is motornak, inkább két keréken guruló múzeumnak hívnám. Ha elcsattogott volna mellettem OT-rendszámmal a városban, valószínűleg nem kapom fel a fejem, hogy itt valami trükk van, és élőben is nagyon alaposan kell nézni, hogy feltűnjön a ledet rejtő indexbúra, és az ABS-vezeték a fékcső mellett. De itt bizony minden más ódon: tokától bokáig egy egyenessel meghúzható felső vázcső, gigantikus méretű nyomórudas, légolajos hűtésű boxer, mindenhol króm, és pont ízlésesen régies díszítés mindenhol.


Olvass tovább...

2023. 05. 16. 11:54:00
 Na, ehhez kell férfinak lenni! Teszt: Honda Dax 125 – 2023.

Egy hétig a Honda Dax volt a humorszűrőm. Aki egy szánalmas, értelmetlen, de ahhoz képest legalább drága motort lát benne, és egy pillanatra sem érti meg benne a poént, annak meg sem próbáltam elmagyarázni, vigye arrébb a negatív energiáit. Viszont az emberek többségének leesett, sőt, a motorozás iránt kevésbé érdeklődő cimboráim is azonnal megkérdezték, hogy hogy kell ezzel menni, és már rá is akartak pattanni egy körre. Csakhogy ez csapda!


Olvass tovább...

2023. 01. 03. 20:34:00
Páros lábbal rúgja be az ajtót az MV Agusta friss tanulmánya

Mondhatjuk, hogy az MV Agusta nem spórolta el az idei EICMA-t, az olasz gyártó ugyanis bár nem állít ki, ekkorra időzítette a két Lucky Explorer túraenduró szériaérett változatának bemutatóját, amelyek mellett egy igen kívánatos café racert is odapakoltak. Igaz, a 921 S egyelőre csak tanulmány, de nem voltak restek új vázat és friss blokkot fejleszteni hozzá.


Olvass tovább...